|
|
Túi Lexon Premium+ Slim Bag (Black) |
Home | Lexon
| Model: Lexon LN2701N
Lexon Premium+ Slim Bag - Một dòng túi nhỏ gọn thuộc bộ sưu tập Premium+ từ Lexon - Pháp,
được thiết kế bởi Lexon Studio với 3 tone đơn giản gồm: Đen, Xanh Đen và Xám Ghi... giúp bạn chứa đựng máy tính MacBook/Laptop cũng như tài liệu mà bạn cần trong đời sống hằng ngày.
- Thiết kế bởi Lexon Studio với 3 tone màu đơn giản: Black, Blue, Gray
- Bộ sưu tập Premium+, dành cho MacBook/Laptop lên đến 14-inch
|
750.000 vnđ
(Miễn phí hướng dẫn, cài đặt và giao hàng tận nơi)
|
|
|
|
Thông Số Kỹ Thuật |
Lexon - Pháp |
Túi Máy Tính |
Tương thích với Laptop/MacBook với kích thước lên đến 14-inch |
Premium+ Collection |
PVC REACH / 300D |
|
Thiết kế bền bĩ và chắc chắn, có ngăn chống sốc riêng biệt cho MacBook/Laptop |
14.6 x 2 x 10.2”, Capacity: 5L |
400g |
Black, Blue, Gray |
- Lexon Premium+ Slim Bag
- User Guide
|
|
STRICTLY BUSINESS
A practical, compact laptop bag. The slim version of our laptop bag is purely business providing you with all the essential space you need to take your work with you. Crafted using a polyester oxford fabric specifically made for long-lasting life. Including two front zipper pockets, as well as the main compartment with space for a 13” or 14” laptop and inner pockets to help store your essentials.
|
|
|
|
LEXON STUDIO
Since 1991, Lexon has established a unique relationship with creativity. In nineteen years of development, Lexon has remained true to its commitment to design: without compromise. Electronics, luggage, travel accessories, office or leisure: this bias is not measured in numbers. Its dimension is sensitivity. Above all, it is a matter of making the object exist for the joy and the use of its recipient. The intimacy that Lexon has with its achievements is also the one that Lexon projects on you: friends objects for friends. The diversity of technologies and materials, signatures and inspirations, is that of large families: seniors and young designers are found. This wonderful alchemy of the generation time gives us what we dream. The fifty-five countries where the brand is present and the museums of modern art from around the world come every year to confirm our intuitions.
|
|
|
|
|
|